מסנן אבנית לברז - פתרון אידיאלי למי שתייה נקיים

 
התגבשות של אבנית היא תופעה נפוצה בישראל, הנובעת מהימצאות רמות גבוהות של סידן ומגנזיום במים. נוכחותם של מינרלים אלו גורמת להיווצרות משקעים ("אבנית") על ציוד חשמלי, פוגעת באיכות המים ומעניקה להם טעם לוואי.

מסנני אבנית לברז הראשי וכן פילטר למניעת אבנית מציעים פתרון יעיל ונגיש לנטרול אבנית ולשיפור איכות המים. מסננים אלו מותקנים בקלות על הברז ומסירים את יוני הסידן והמגנזיום מהמים באמצעות תהליכים פיזיקליים או כימיים.
ברז מטבח עם אבנית

מהי אבנית ומה גורם להיווצרותה?


כאמור, אבנית היא משקע מינרלי הנוצר כתוצאה מהצטברות של סידן ומגנזיום במים. כאשר מים מחוממים או עומדים לאורך זמן, המינרלים הללו יוצרים שכבה קשה על פני השטח של צינורות, ברזים ומכשירים ביתיים. 

התגבשות אבנית עלולה לגרום לסתימות בצינורות, לפגוע בלחץ המים, ולהשפיע לרעה על טעם וריח המים. בנוסף, אבנית עלולה לגרום נזק למכשירי חשמל שעושים שימוש במים כמו קומקומים, מכונות כביסה ומדיחי כלים.

יתרונות השימוש במסנן אבנית לברז


התקנת מסנן אבנית לברז מציעה מגוון יתרונות משמעותיים, הן מבחינה טכנית והן מבחינה כלכלית. להלן כמה מהיתרונות העיקריים:
 
  •  מניעת הצטברות אבנית ובעיות נלוות - שימוש במסנן אבנית מציע הגנה על שלל מערכות האינסטלציה בבית. מסנן אבנית יעיל ימנע הצטברות משקעי אבנית על צינורות, ברזים וראשי דוש, לצד שימנע סתימות ותקלות תפעוליות.
  •  שמירה על אסתטיקה - מים מסוננים ימנעו כתמים לבנים וירוקת על גבי אביזרי אינסטלציה, וישמרו על מראה נקי ואסתטי. בנוסף, הרוב המוחלט של המסננים מותקן באופן דיסקרטי כך שאינו גורע מעיצוב המטבח. 
  •  שיפור תפקוד מכשירי חשמל - מים מסוננים יהיו יעילים יותר עבור מכשירי חשמל כמו קומקומים ומכונות קפה, ויאריכו את תוחלת חייהם. זאת מכיוון שהתגבשות של אבנית במכשירים אלו דורשת מהם להשתמש ביותר חשמל לביצוע עבודה זהה ובכך שוחקת אותם. 
  •  איכות חיים משופרים - מים מסוננים נקיים ממינרלים הגורמים לטעם לוואי לא נעים ולכן יהיו טעימים יותר לשתייה. זאת ועוד שמים מנוטרלי אבנית חיוניים יותר לטיפוח עור ושיער, ופחות נוטים לגרום לגירויים ואלרגיות.
  •  חיסכון בעלויות תחזוקה - מניעת הצטברות אבנית תחסוך הוצאות עתידיות על תיקון או החלפה של צנרת, ברזים, ראשי דוש ועוד. 

 

 התקנת מסנן אבנית לברז הראשי


התקנת פילטר נגד אבנית לבית היא הדרך היעילה ביותר לשמור על התקינות של כל מערכת המים הביתית. כאשר המסנן מותקן על הברז הראשי, כל המים הנכנסים לבית עוברים דרך המסנן לפני שהם מגיעים לברזים ולמכשירים השונים. 


בעת בחירת מסנן מרכזי, יש לקחת בחשבון את גודל הבית, מספר הברזים והמכשירים, וכמות המים הנצרכת מדי יום. חשוב לבחור מסנן איכותי מחברה מוכרת ובעלת מוניטין, אשר מספק הגנה יעילה מפני אבנית לאורך זמן.


'אקואה ספרינג בע"מ' - מסננים ומערכות מים מקצועיים


בחירת מסנן אבנית איכותי ותחזוקתו השוטפת מבטיחים אספקת מים נקיים ובריאים לשנים רבות. בהתאם, חשוב לבחור מוצר איכותי ואמין, שיעמוד בכל התקנים המחמירים ויציע תוצאות אופטימליות. 


מעוניינים במסנן מים איכותי לבית או לעסק? 'אקואה ספרינג' זו הכתובת. 'אקואה ספרינג' היא חברה ישראלית מובילה בתחום פתרונות ריכוך וסינון מים הפועלת בתחום מזה מעל ל-30 שנה. 


אנו מציעים מגוון רחב של מסנני מים איכותיים ומחויבים לספק ללקוחותינו את המים הנקיים ביותר תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחומרים ידידותיים לסביבה.


רוצים ליהנות ממים נקיים וטעימים בביתכם? צרו קשר עוד היום במספר -  1800-666-993 לייעוץ מקצועי ומציאת פתרונות מותאמים עבורכם.