מערכת מים תת כיורית - טיפים והמלצות לרכישה נבונה

 
כיום ההסכמה הרווחת היא כי מי שתייה נקיים ומסוננים חשובים לרווחה ולאיכות החיים. עם זאת, לא תמיד קל להשיג מים באיכות גבוהה ישירות מהברז הביתי. כאן נכנסות לתמונה מערכות מים תת כיוריות, המספקות פתרון יעיל ונוח לסינון וטיהור מי שתייה ביתיים.

היכרות עם עולם מערכות המים מאפשר לבחור מטהר מים תת כיורי מומלץ ולהנות ממוצר איכותי ועמיד. לכן, במאמר זה נספק מידע על מערכות מים תת כיורית ונציג גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון כאשר ניגשים לרכוש מערכת מסוג זה. 
מערכת טיהור מים תת-כיורית

מה היא מערכת מים תת כיורית?


מערכת מים תת כיורית היא התקן המורכב מתחת לכיור במטבח, המסנן ומטהר את המים הזורמים דרכו. תהליך הסינון מסיר מהמים מזהמים, כלור, חומרי לוואי ומתכות כבדות, ומספק מים נקיים וטריים ישירות מהברז הייעודי של המערכת.

לשימוש במערכת מים תת כיורית מספר יתרונות:
 
  1. נוחות ונגישות - בעזרת מערכת מים תת כיורית ניתן להנות ממים מסוננים וטעימים ישירות מהברז, ללא צורך במילוי בקבוקים או מכלים. ניתן לבחור במערכות המספקות מים חמים, קרים או פושרים, בהתאם לצרכים האישיים.
  2. אסתטיקה וחיסכון במקום - המערכת ממוקמת באופן דיסקרטי מתחת לכיור, ללא צורך במקום אחסון נוסף, כך שאינה תופסת מקום חיוני על השיש. לעיתים ברי מים חיצונים עלולים ליצור במטבחים קטנים מראה עמוס ולכן במקרים אלו בר מים תת כיורי מומלץ במיוחד. 
  3. התקנה פשוטה - רוב המערכות קלות להתקנה ואינן דורשות שינויים מורכבים בארון המטבח. כמו כן, ניתן להתאים את המערכת למרבית סוגי הכיורים, כולל כיורים קטנים או בעלי מבנה מיוחד. במרבית המקרים ניתן להזמין בנוסף למערכת שירות התקנה מקצועי, מהיר ויעיל.
  4. טיהור וסינון יעילים - המערכות מצוידות במספר שלבי סינון, המסירים מגוון רחב של מזהמים ובכך מספקות מים באיכות גבוהה. מים אלו שומרים על בריאות בני הבית ובה בעת על אורך החיים של הצנרת והברזים. 

 

מערכת מים תת כיורית המלצות לבחירה מושכלת 

 

לרב, לא מספיק לקרוא מערכת מים תת כיורית ביקורת חיובית, אלא חשוב להכיר מקרוב את המוצר שבוחרים. לפני שניגשים לקרוא מתקן מים תת כיורי המלצות, חשוב לשקול מספר גורמים: 


  • ארץ ייצור - ככלל, מומלץ להימנע ממוצרים סיניים כיוון שאלו לרוב נמכרים במחירים זולים שלא אחת מעידים על איכות ירודה. לכן, רצוי לבחור מערכת תת כיורית המיוצרת בקוריאה או בארה"ב, מדינות בהן קיימת הקפדה רבה על סטנדרט גבוה של איכות ואמינות. 
  • תקנים - חשוב להקפיד על בחירה במוצרים העומדים בתקן NSF, תקן אמריקאי מחמיר (אף יותר מהישראלי) שמבטיח כי המים נקיים ובריאים, ללא עופרת או מתכות מסוכנות אחרות.
  • ברז איכותי - רצוי לוודא כי בוחרים בברז בעל מכלולים קרמיים שהינם עמידים יותר מהחלופה הפלסטית. בנוסף, חשוב להשקיע בברזים הנצבעים בטכנולוגיית PVD המבטיחה צביעה איכותית ועמידה לזמן ממושך. 
  • בחינה של מערכות קור וחום - אם בוחרים במערכת מקררת יש לבדוק כי המדחס איכותי, שהמערכת כוללת צלעות קירור כפולות וכן שקיים מאוורר אינטגרלי. במידה ובוחרים במערכת מחממת, חיוני שהמערכת תכיל מגן אבנית, במיוחד בישראל בה המים באזורים רבים רוויים אבנית. 
  • סינון ברמה גבוהה - חשוב להשקיע במערכת טיהור מקצועית שמסננת היטב כימיקלים ומתכות תוך ניטרול ריחות וטעמי לוואי למים נקיים ובריאים.
  • שירות ואחריות - תמיד כדאי לבחור במוצר עם אחריות לכמה שיותר שנים. לרב אחריות של פחות משנה מעידה על חוסר אמון במוצר ולכן צריכה להדליק ללקוחות נורה אדומה. בנוסף, מומלץ לבחור חברה המספקת שירות לקוחות מקצועי וזמין לתמיכה מלאה בתהליך הרכישה, ההתקנה וגם שנים אחרי. 

 

 מחירים ועלויות של מערכות מים תת כיוריות


לתוהים בנוגע לעלויות מערכת מים תת כיורית מחיר מערכות מים תת כיוריות נע בטווח רחב, בהתאם לסוג המערכת, איכות הסינון ותכונות נוספות. 


עם זאת, חשוב לזכור כי בהשוואה לפתרונות אחרים, כגון רכישת בקבוקי מים או שימוש במתקני מים עיליים, מערכות מים תת כיוריות מציעות פתרון חסכוני יותר לטווח הארוך, תוך מתן מענה לצורך במים נקיים ובריאים בכל עת.


על איכות לא מתפשרים - השקעה במערכת מים תת כיורית איכותית מבטיחה מים מטוהרים, חוסכת כסף לאורך זמן ומונעת תקלות מיותרות. עם זאת, חשוב לבחור בחברה אמינה ומוערכת שזוכה להרבה בר מים תת כיורי המלצות, ולהנות ממים טהורים איכותיים לאורך שנים.


'אקואה ספרינג בע"מ' - מערכות מים באיכות מובטחת 


במיוחד במערכות מים, הזול יוצא יקר - מוצרים לא מקצועיים עלולים ליצור נזק לארונות המטבח ועוגמת נפש כתוצאה מתקלות חוזרות ומיותרות. מחפשים מערכת טיהור מים תת כיורית שתאפשר לכם לשתות בראש שקט? 'אקואה ספרינג' זו החברה עבורכם. 


אנחנו ב-'אקואה ספרינג' מתמחים במערכות מים וסינון ומציעים את מיטב המוצרים בשוק כיום. אצלנו נהנים מאחריות של 3 שנים על מגוון מוצרים לצד שירות לקוחות שזמין תמיד, גם ללקוחות עבר. המערכות שלנו מגיעות עם אחריות לטעם המים, מבצעות סינון לרמה של 0.5 מיקרון ועושות שימוש במדחסי קירור של LG מהמתקדמים בתחום. 


לפרטים נוספים, לייעוץ או לרכישה ניתן ליצור איתנו קשר עוד היום במספר - 1800-666-993.